tirsdag den 20. december 2011

SÅDAN!


Endelig fik jeg taget mig sammen til at lave min 10 Favorites of December - video. Den har taget 100 år at lave og redigere, fordi jeg sutter til sådan noget, så jeg håber i kan lide den. Kvaliteten er dårlig, det ved jeg, men det er fordi den er optaget på webacam.
Enjoy.



Neglelak - The Coulor Institute

Halskæde - Pieces

Supermand Trøje - Truffleshuffle

Hårcreme - By Gunn Britt

Pudder - The Coulor Institute

Like og Subscribe for flere videoer :-)

2 kommentarer:

  1. Århhhh lækker blog du har!

    følger dig selvfølgelig, skal vi følge hinanden?

    stilhedfoerstorm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tænker det samme! :D Hehe!

    Jeg er blevet fast læser.. :)
    Du er mere end velkommen til at kigge forbi min og selvfølgelig blive fast læser hvis du kan lide den og har lyst til at følge! :D

    - Glædelig bagjul!

    Sarsusdreamsinwords.blogspot.com

    - Sarsu

    SvarSlet