mandag den 21. november 2011

Fordi vi kan.

Var jo sammen med Bølle her i lørdags, og fordi vi ikke vidste hvad vi skulle lave, begyndte vi at filme mens vi så MTV. Det blev til nogle rimlig sjove klip, og jeg har klippet de bedste sammen til en lille film. Jeg er nemlig begyndt på et nyt projekt! Jeg har længe set en del vloggere på Youtube, og nu blirø jeg simpelthen nødt til at gøre det selv. Har også fået en del mails om at jeg skal lave en Get Your Freak On - 15 random spørgsmål-video. Det har jeg så gjort, og så snart den er blevet redigeret ryger den herind! I har også bedt om make-up og hår videoer, og de skal selvfølgelig også nok komme. Det varmer med alle de søde mails jeg får! Spred budskabet om min blog, for så kommer der måske en overraskelse! I får mere at vide i næste indlæg. Jeg håber i hygger jer derude! Det gør jeg i hvert fald. Vi ses snart!


Luv Lulu.♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar